Mar 25, 2014

TIP OF THE WEEK: FOODGAWKER APP

Objevila jsem skvělou aplikaci. Jmenuje se FOODGAWKER a nabízí nekonečně inspirací na recepty. Od těstovin po snídaně, mořské plody, sendviče, ... Dokonce je tam i sekce vegan. Jednoduše zadáte klíčové slovo, třeba "oreo cake" a můžete si vybrat třeba tenhle úžasný recept:

I found a great app - FOODGAWKER. It offers unlimited number of inspirations for breakfast, seafood, baking.. it has even vegan section. You just type in i.e. "oreo cake" and you can try this delicious cake:

Poněvadž jsem zatížená na sladký, můžete se inspirovat mými key words:

Because I enjoy baking, you can inspire by my key words:


kokos poslední dobou dávám do všeho, teď mám doma čerstvý, takže už zítra se můžete těšit na post
I use coconut heavily, I even bought the fresh one


ta druhá fotka nahoře! peanut butter se dá nacpat skoro všude..
the second photo above! peanut butter is such a useful ingredient.. 


ty cupcakes vypadají delikátně.. a moje verze mrkvového dortu i s receptem zde
those cupcakes - I would eat them all.. my carrot cake recipe is here


Ke stažení zde a na hodiny se můžete upíchnout tady. Já bych u toho vydržela celý den...

You can download the app here - a great tool for foodies! 



No comments :

Post a Comment

Bella Lulu Ink Blog